Veelgestelde vragen
Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 050 3646 756. Voor minder dringende vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier, een WhatsApp bericht sturen of mailen naar info@justphones.nl. Uiteraard kunt u ook langskomen in de winkel op de Dierenriemstraat 108-A in Groningen.
Via het formulier op de website kunt u eenvoudig een afspraak maken voor een reparatie. Nadat u het merk, model en de reparatie heeft geselecteerd kiest u voor de optie ‘Afspraak in onze winkel’. U kunt vervolgens uw voorkeur voor een dag en tijdstip aangeven. Tot slot vult u uw gegevens in en bevestigt de afspraak.
Via het formulier op de website kunt u eenvoudig uw reparatie aanmelden. Nadat u het merk, model en de reparatie heeft geselecteerd kiest u voor de optie ‘Opsturen’. U vult vervolgens uw gegevens in en ontvangt na het bevestigen automatisch een e-mail met uw verzoek en een stappenplan. Volg deze stappen om uw apparaat of toestel naar ons op te sturen.
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.
Als het model of te repareren onderdeel niet op de website staat, dan kunt u ons bellen om het te bespreken
Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties is het noodzakelijk om het volledige scherm met glaslaag te vervangen. In dit geval ontvangt u dus een volledig nieuw scherm en oplaadpoort.
Het kan in uitzonderlijke gevallen noodzakelijk zijn om een extra onderdeel te vervangen om uw toestel weer goed te laten werken. Wanneer hier extra kosten bij komen wordt dit eerst met u overlegd.
Als het model of te repareren onderdeel niet op de website staat, kunnen wij deze helaas ook niet voor u repareren of vervangen.
Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt. Wij raden u echter wel aan om een back-up te maken voordat u uw toestel laat repareren.
De meeste reparaties kunnen wij binnen 30 minuten uitvoeren. U kunt er op wachten in onze winkel. Wanneer we verwachten dat de reparatie langer zal duren, geven wij dit vooraf aan.
Wanneer u uw toestel hebt opgestuurd voor reparatie, sturen wij deze in de meeste gevallen dus dezelfde dag weer retour.
Voor Apple en Samsung reparaties maken wij gebruik van originele onderdelen. Voor o.a. Huawei reparaties gebruiken we de beste kwaliteit replica onderdelen. Wij maken ook gebruik van refurbished onderdelen. Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Dit draagt ook een steentje bij aan een beter milieu.
Wanneer er een barst in het scherm zit, maar het beeld nog wel werkt, vervangen wij enkel de bovenlaag (touchscreen). Zit er een barst in de binnenkant van het scherm, maar is de bovenlaag nog wel intact? Dan vervangen we alleen de binnenkant (LCD scherm).
Bij sommige modellen kan het scherm echter alleen compleet worden vervangen.
Nee, helaas hebben wij geen leentoestellen beschikbaar.
Wij kunnen u helaas niet garanderen dat uw toestel na de reparatie weer 100% waterdicht is. Uiteraard proberen we uw toestel zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen of zwemmen met uw telefoon raden we wel af.
Bij het openmaken van uw toestel moeten wij de screenprotector doorgaans verwijderen. Houd er rekening mee dat u deze niet meer terugkrijgt. We kunnen er wel een nieuwe voor u opplakken, tegen de kostprijs. Deze optie wordt ook aangeboden bij de aanmelding via het online formulier.
U kunt bij ons in de winkel met PIN of contant afrekenen. Wanneer u uw apparaat of toestel naar ons heeft opgestuurd, sturen wij u per e-mail een betaallink om te betaling te kunnen voldoen.
Ja, wij bieden 3 maanden garantie op de onderdelen die wij hebben vervangen